Klotter

augusti 13, 2007 at 1:40 e m (Uncategorized)

Kristus Sork dog för dina synder

Vi snackade om pengar och girighet på MSN. Plötsligt slogs jag av insikten, vi ur vår generation som plötsligt vänt om och blivit med själviskhet. Var är vår hjälte? Krösus, som så länge var föraktad, framstår helt plötsligt som vår rollmodell. Visst, det är i sig en rätt deprimerande insikt. Men antingen så får vi rensa upp vår akt och återinlära solidaritet eller så får vi vakna upp och inse att Krösus Sork är vår generations Jesus.

Jag ska försöka fixa en bättre bild när jag kommer hem till photoshop. GIMP är bra, men jag har ingen koll på hur man jobbar i det. Dessutom måste jag hitta bättre bilder från intarnet.

Kommentera

