Snusko

oktober 30, 2007 at 3:32 e m (Uncategorized) (, )

Du som kom in på min blogg på sökordet ”Bukakke”, tro inte att jag inte vet vad det var du letade efter, skäms.

Bägge händerna på tangentbordet när du surfar. Capish?

Skämt å sido, det är fantastiskt vad man kan landa i sökträffar genom att bara peta in ett och annat obcent ord.  Jag använde ordet Dvärgsex i en artikel jag skrev om sumobrottning, och fick en av den webbsidans mest googlade artiklar. Helt otippat.

Jag är rädd för Internet, det är som de där människorna man bara ser på film plötsligt finns i verkligheten.

*ljud av banjo som stäms*

Kommentera

