Ledsen för overksamheten

november 12, 2007 at 8:49 f m (Ursäkter)

Har haft en hel del att göra på jobbet, så jag har inte kunnat blogga där. Och hemma råder fortfarande akut brist på dator. ESD:n stekte mitt gamla moderkort, så jag är i färd med att försöka hitta ett prisvärt 457-moderkort med IDE och AGP (helst x8 ) vilket inte är helt lätt utan tillgång till en bra begagnatmarknad.

En medarbetare säger att han har ett dock. Så det vore ju nice. Än mer nice vore att ha råd att bränna iväg de tusenlappar som krävs för att få ett nytt och fräscht moderkort med SATA och PCIe. Men en totalrenovering av min dator skulle kosta multum. Finns inte en komponent som håller måttet idag så det får vänta till vi sålt bostadsrätten. Vilket drar ut på tiden eftersom vår köpare fick problem med sin bank.

Meh.

Nu ligger jag farligt nära personligt material igen. Men så blir det när hindren för produktivitet är så uppenbart personliga.

Kommentera

