What the fuck is up with Rocky

april 11, 2008 at 9:33 f m (Kultur: Serier) (, )

Är det bara jag som är gammal nog att minnas när Martin Kellermans serie hade ett varierat persongalleri?

Jag tror varje Rockystrip jag läst i flera månader nu (har DN) har enbart haft Rocky och den där Grodan som han verkar bo ihop med. Missförstå mig inte. Det är okej, jag tänker inte döma Rocky och jag är helt för hans och Grodans rättigheter att både gifta sig och adoptera. Men om serien ska fortsätta så får de för i helvete sluta cocoona.

Att se två killar i kamp mot begynnande medelålder sitta i soffan och kritisera videofilmer är visserligen ett koncept för Z-TV, men inget för en dagsstrip.

2 kommentarer

  1. Gissa det du said,

    Var är igelkottarna?

  2. aberg said,

    All in due time. Jag har en timme på mig än.
    Dessutom hade jag en massa möten (eller sovtid med öppna ögon som det också heter) på jobbet.

Kommentera

