Strul

maj 20, 2008 at 8:35 f m (Hälsoläge, Störningar)

Det tämligen omfattande serverrumsprojekt jag ansvarar för på jobbet rör sig framåt med snigelfart. Och jag har miljoner andra saker och vanliga dödliga användare som pockar på min uppmärksamhet hela tiden. Det börjar märkas på mitt humör.

Om någon tycker jag är surare än vanligt så är det för att jag önskar att jag inte tagit över en stor surdeg som egentligen bara borde brännas till marken så något nytt kunde växa ur askan. Vår infrastruktur funkar, så länge ingen pillar i den… och nu har jag fått i uppdrag att pilla ordentligt på så kort tid att jag inte har tid att göra några förändringar.

Det är ångest.

Har någon förresten märkt att Scott Kurtz har blivit oändligt mycket sämre på att uppdatera PvP? Precis samtidigt som storyn börjar röra sig mot intressant och karaktärsutvecklande börjar hacket Kurtz slacka med publiceringstiderna. Bah.

Kommentera

