Oj oj oj…

maj 26, 2008 at 10:16 f m (Uncategorized)

Jag har så mycket bloggidéer att jag flödar över. Det är otroligt många saker jag stör mig på och behöver ventilera. Dessvärre innebär det en rejäl kreativitetetsblockad. Jag har fan inte en aning om var jag ska börja. Dessutom behöver jag sätta mig ner och jobba. Samt boka biljetter till morgondagens resa till världsmetropolen Bonn, där jag skall hålla en kundundervisning.

Tills jag kunnat fokusera något så vill jag bara säga att jag faktiskt i grundtankarna håller med föreningen YIMBY det är dags att riva ner alla jävla röda lakan och bara tvångsbebygga innerstaden. Om man kunde riva Gamla Klara för att göra plats åt nuvarande Klara så kan man riva nuvarande Klara och ge plats för något modernare, högre och snyggare. Ge stockholm en skyline.

Kommentera

