Arvika nästa

juli 2, 2008 at 8:15 e m (Kultur: Ljudlig)

Utan att ha krämat ur mig en enda rad om Sweden Rock (något jag skäms över men jag har verkligen inte haft tiden och orken pga mitt brödjobb) så är jag nu på väg till Arvika för festival. Det blir Slayer och Behemoth för hela slanten.

Och med nytt fint 2 MB-kort så ska jag ta foton som bara den. Och denna gång har jag en veckas semester efter så kanske kommer det recensioner och bilder ut på nätet från både SRF och Arvika den här gången.

Hur som helst så ska det bli kul som fan att fota från fotodike igen, där får man de grymmaste bilderna om man inte har ultramegaproffskamera.

2 kommentarer

  1. Jarno said,

    Fota som bara den med ett 2 MB(!)-kort? Jag tror att du har tur om du får plats med två foton på det kortet. ;)

    Ha det så trevligt så hoppas jag att du har en redogörelse om Metaltown när du kommer hem på söndag. Hälsa Kerry Burger King från mig!

  2. aberg said,

    En laptop att föra över varje dags material och en halvsunkig kamera som inte sparar i RAW och så var det problemet löst.

Kommentera

