Jag sprudlar av apati

juli 28, 2008 at 3:25 e m (Uncategorized) (, , )

Det händer för fan ingenting som är värt att skriva om på somrarna. Om man undantar att ”Ninjamannen” åter är på svensk mark och hotar att skrämma slag på folk med sin ”ninjadräkt”, som för övrigt mer ser ut som om han försöker lajva fantasylönnmördare än ninja. Mig veterligt har den traditionella ninjadräkten, Shinobi Shozoku, (som för övrigt mest troligt aldrig användes av riktiga ninjor av den enkla anledningen att en lönnmördare som har på sig kläder som signalerar ”HEJ HÄR ÄR JAG! JAG ÄR EN HEMLIG LÖNNMÖRDARE! JAG SKA LÖNNMÖRDDÖDA DIG!” sällan blir särskilt gammal i gemet) inga som helst inslag av kedjor eller läder. Månne är ninjamannen en sadoninja?

Men vad är felet med expressens krönikörer, det är ju bara Anette Kullenberg och Magdalena Graaf för hela slanten. Den ena kan inte skriva och den andra kan inte skriva sammanhängande. Billigare, och läsvärdare, hade varit att förse en apa med ett alfapet och publicera vad den lade.

Hur ska man kunna jobba med sånt här material? Frustration var ordet,sade Bull.

Kommentera

