WordPress får ta och skynda sig

augusti 19, 2008 at 3:54 e m (Störningar)

Jag har en bild på John Cleese som vill ut och pryda föregående inlägg, inte för att det är på något sätt en unik tanke men för att jag laddade ner den innan jag läste något annat blogginlägg i frågan och nu vill få lite nytta för mina elektroner.

Men tydligen har bilduppladdningsfunktionen och kategorifunktionen bestämt sig för att ta ledigt.

Så, då var det igång igen. Och återigen har jag böjt mig inför populismen och låtit er få ta del av fotografisk fägring istället för att stirra på en vägg av ord.

Kommentera

