Min trip med Blondinbella

september 9, 2008 at 8:48 e m (Dagens Outfit, Resor) (, , )

”Gissa vem som också ska åka till Oslo i morgon”, frågade min sambo – som har bättre koll på bloggosfären än mig.

Jodå… nog för att jag trodde Sveriges bloggmiljonär skulle åka med något mindre sunkigt och lågprismässigt än det flygbolag jag frekventerar å jobbets räkning. Men nog fan satt hon där på planet hem. Tvärs över mittgången från mig. Blondinbella, i samspråk med någon stackars Australiensare som aldrig hört talas om hennes blogg förut (hade han bara fått en annnan plats i planet hade jag kunnat fortsätta avundas honom).

Själv var jag klädd i svarta jeans, en svart t-shirt (utan tryck), svarta sockar och en svart kortärmad skjorta. I bagagehyllan låg en svart jacka och jag hade svarta skor på mig.

1 kommentar

  1. Jarno said,

    Oslo, jävla stad. Har trevliga tillställningar som detta och inte bjuder mig.
    http://gunfest.blogspot.com/

Kommentera

