Sökt…

november 19, 2008 at 12:47 e m (kul) (, , , , , )

Följande sökord ledde i går folk till min blogg.

nakna pojkar
pavlovsk reflex
flygolyckor bromma flygplats
är pavlovsk reflex
animerad film oscars

Notera nummer 1.

Eftersom jag är mannen som håller koll på trafiken på företaget så kändes det relativt riskfritt att företa sig en googling för att se vad som stod på. Inte nog med att personerna (fler än en träff) som sökt på termen måste blivit grymt besvikna av träffen, de fick också bläddra mer än 33 sidor (så långt kunde jag orka med att följa med i leken)  med förmodligen mer relevanta googleträffar för att läsa mig raljera över Belgare.

Det är ju lite som en lek, får ta och tagga up den här på lite bra sökord för att se vad för flugor min honungsburk (ewww… låter snuskigt) kan locka.

2 kommentarer

  1. aberg said,

    Nakna lesbiska ninjasjöjungfrör drar definitivt ifrån. Ännu ingen sökande på Alf Svensson Naken eller Orchbukkake… kan inte för mitt liv förstå varför.

  2. aberg said,

    Sexiga godissorter fick en träff idag. Mitt tips är jungfrubröst, som ju Gelé-hallon kallas av samma personer som tycker att ”…sa flickan” är höjden av vitsig comeback.

Kommentera

