Hasta la vista!

december 21, 2008 at 8:36 e m (Högst privat, Resor)

Nu lämnar jag felstavare, IPRED-facister, Datalagringsdirektiv och alla andra irritationsmoment bakom mig. Med viss sorg inser jag givetvis att detsamma gäller igelkottar och kaninerna på väg till grillkiosken.

Den närmsta veckan kommer jag istället att spendera på den mest bortglömda kanarieön Fuerteventura, tillsammans med min sambo och ett helt hotell fullt av tyska turister.

Kanske finns internet, då kanske jag orkar blogga om turistfällepriser, efterblivna hotellgrannar och den där jävla solen som lyser hela tiden. Men annars ska jag bara slappna av och strunta i all som gör mig vansinnig här hemma.

Vi hörs till nyår någon gång. Då finns det särkert färskt att reta sig på.

Kommentera

