Nördhimmel

april 29, 2009 at 8:35 e m (Kultur: Spel) ()

Jag har kommit in i en för mig hiskeligt efterlängtad multiplayer-beta. Det gäller så klart en NDA så jag vet inte vad jag får säga och inte. Men det är ett populärt nördspel som för andra gången bytt format över till datorn och den här gången är bra mycket bättre gjort.

Jag spelade min första match och hade mycket roligt. Dessvärre, eftersom det är beta är det knappast oväntat, buggade spelet ut med två rundor kvar och mig i ledningen 2-1, på väg att göra min tredje poäng.

Så illa faktiskt att jag var tvungen att döda hela applikationen.

Men ändå, jag måste säga att de fångat originalet duktigt och jag ser fram emot releasen… om nu bara producenterna kunde övertygas om att inte lägga Starforce på skivan.

Kommentera

