Bloggtorka

februari 3, 2010 at 10:48 f m (Mediakommentar) ()

Fan, januari har passerat och jag har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva något för att underhålla de som råkat snubbla över min blogg. Uppgivenhet kanske, världen blir inte bättre vad jag än skriver och det där personliga som jag sällan avhandlar har sina tunga bitar. Kanske  behöver jag sol. Avundas arbetskamraterna, tillika arbetsplatsens par, som åkt till Malaysia i tre veckor.

Polisen fortsätter göra beställningsrazzior när IFPI kallar, trots att det bryter mot svensk lag att ta till sådana tvångsmedel när eventuell straffpåföljd inte är fängelse och gemene man tycker fortfarande inte att det är något att oroas för. Så varför skall man orka bry sig?

Kommentera

