And she said… and I said…

november 11, 2010 at 9:26 e m (Kultur: Serier) ()

Appropå en bloggpost från igår hade jag en diskussion med min kära hustru som kanske bäst beskrivs så här:

”To his girlfriend…”

Kanske inte riktigt, men jag snubblade över MrTims Our Valued Customers som är en webbserie där en kille som jobbar i en serieaffär bara tecknar kufarna som kommer in och vad de säger och var tvungen att använda den på något sätt.

Givetvis behöver jag inte läsa mer ”Fucked Up Muder Comics”, jag läser ju redan Teddy Bear Trauma.

2 kommentarer

  1. Björn said,

    Vänta nu. Heter bloggen fortfarande Åberg?

  2. aberg said,

    Se bloggpost längre ner (101010). Tänkte att det kan underlätta för framtida jobbsökande om det blir svårare för tilltänkta arbetsgivare att hitta min blogg ;)

Kommentera

