Excuses, excuses, excuses

december 22, 2010 at 8:59 f m (Ursäkter)

Jag borde väl blogga mer. Jag gillar ju att skriva och för de tappra få som troget läser mig (Tekniskt sett skulle jag väl kunna maila er direkt istället för jag tror jag har bägge era epostadresser) så är det ju någon form av lojalitetsgest att uppdatera sidan.

Men hur som helst, jag har varit en upptagen man. Jag har byggt en kopia av Chichen Itza i Minecraft, dessvärre korrumperades servern av en uppdatering så vi får börja om på det. Kollegan M hävdade att han grävt ut tre kubikkilometer jord och sten i förberedelse, så kanske blir lite repetitivt byggande i julledigheten.

Jag har nästan räddat New Vegas från Caesars legioner och pressat upp mig till level 30 i Fallout: New Vegas.

Jag vann en Cultural Victory i Civilization V, vilket kan ha varit det allra, allra tråkigaste spelsättet någonsin. Jag bara satt dum som ett fån på mina tre städer och väntade på att få klicka i en ny ruta var åttonde runda.

Dessutom har jag varit upptagen av viktigare saker, som att åka till Göteborg och hårdrockssupa. Det kommer någon form av rapport från det, komplett med youtubevideos på fem utmärkta låtar. Jag skall bara sluta knarka spel.

Kommentera

